martes, 28 de diciembre de 2010

Bones Festes a tothom! / ¡Felices Fiestas a todo el mundo! / Merry Christmas to everybody!

Avui dia 28 de Desembre de 2010, dia dels Innocents, és el primer dia del meu blog personal, (per fi! pensarà el meu germà que porta segles dient que m'he n'haig de fer un), i com que coincideix amb aquests dies tan especials, us volia desitjar unes Bones Festes a tothom!

Aquest blog serà una espècie de diari on reuniré tot el que em sembli important o simplement em faci gràcia, des de curiositats fins a treballs professionals realitzats, o fins i tot, moments especials viscuts i que em fa il·lusió compartir amb vosaltres. 

Així doncs, espero que el gaudiu tant com jo el gaudiré escrivint-lo.

Bones Festes!



Hoy día 28 de Diciembre de 2010, día de los Inocentes, es el primer día de mi blog personal,  (¡por fin! pensará mi hermano que lleva siglos diciéndome que me haga uno), y como coincide con estos días tan especiales, os quería desear unas Felices Fiestas!

Este blog será una especie de diario donde reuniré todo lo que me parezca importante o simplemente me haga gracia, desde curiosidades hasta trabajos profesionales que realice, o incluso, momentos especiales vividos y que me haga ilusión compartirlos con vosotros.

Así, espero que lo disfrutéis tanto como yo lo disfrutaré escribiéndolo.

¡Felices Fiestas!


Today, 28th December 2010, Innocents Day, is the first day of my personal blog (finally! My brother will think, because he has ever telling me to do one), and as matches with these special days, I want to wish Merry Christmas!

This blog will be a diary where I will write all that I think is important or just make me laugh, from curiosities to desings, or even especial moments that I lived and I want to share with you.

So I hope you enjoy it as much as I will enjoy writing it! (And sorry for the mistakes in English, I’m triying to improve my level doing English classes!)

Merry Christmas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario