miércoles, 9 de febrero de 2011

Operació Carnestoltes!


Ja queda poc per Carnavaaaaal!!! I com que m'avorreixo la meva mare m'ha demanat un favor: aquests són els barrets que portaran els nens de P3 pel Carnestoltes aquest any al cole de la meva mare! ^^ Vam buscar per tots el pobles del costat de casa si havia barrets de copa per a nens petits, però l'odissea va acabar tenint que anar a comprar cartulines per fer-los nosaltres mateixes... I aquí em teniu! =P Com que estic sense feina tinc temps de sobres, però es que n'haig de fer 80!!!! :______) En fi, si compto que avui n'he fet 13, doncs com a molt m'hi estaré 7 dies més, així que tampoc serà cap suplici! =P Encara m'hen falten molts, però per ara us deixo amb unes fotos del primer grup! 
Us agraden aquests barrets de copa?!?!? A mi siiii! I amb lo que em costen de muntar encara m'agraden més! ^^








Ya queda poco para Carnavaaaal!! Y como me aburro mi madre me ha pedido un favor: estos son los sombreros que llevarán los niños de P3 para Carnaval este año en el cole de mi madre! ^^ Buscamos por todos los pueblos del lado de mi casa si había sombreros de copa para niños pequeños, pero la odisea terminó con nosotras comprando cartulinas para hacerlos nosotras mismas... Y aquí los tenéis! =P Como estoy sin trabajo, tengo tiempo de sobras, pero es que tengo que hacer 80!!!! :______) En fin, si cuento que hoy he hecho 13, como mucho me voy a estar 7 días más, así que tampoco será ningún suplicio! =P Aun me quedan muchos, pero por ahora os dejo con unas fotos del primer grupo!
Os gustan estos sombreros de copa?!?! A mi síííí! Y con lo que cuestan de montar aun me gustan más! ^^




It's not long till Carnival! As I'm bored my mother asked me a favour: these are hats that the P3's children from the school from my mother will wear this year. We looked around my town if there were hats small children, but the ordeal ended with us buying black cards to make them ourselves... And here you have them! =P As I'm without job, I have enough time to do it, but it's just that, I have to do 80!!! :_____) Anyway, today I did 13, so I thing it will take me around 7 days to do the rest of them, so it won't be a very big torture! =P I still have many, but for now I leave you with some pictures of the first hats!
Do you like these hats?!?! I like them!! And what it costs to mount, even like me more! ^^


No hay comentarios:

Publicar un comentario